Η γκρίνια δεν είναι επιλογή, είναι DNA Αρθρο του Εντεταλμένου Περιφερειακού Συμβούλου Χρήστου Μπάρδου

Η γκρίνια δεν είναι επιλογή, είναι DNA  Αρθρο του Εντεταλμένου Περιφερειακού Συμβούλου Χρήστου Μπάρδου

Αδιαμφισβήτητα, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, τα τελευταία χρόνια, είναι πρωταθλήτρια στον τουρισμό, αφήνοντας πίσω της κορυφαίους προορισμούς. Αυτό πραγματοποιήθηκε με σχέδιο και πολλή δουλειά. Όταν τα ρεκόρ τουριστικής κίνησης στα νησιά μας έσπαγαν το ένα μετά το άλλο, οι μόνιμα παραπονούμενοι, ασχολούνταν με το οικονομικό υπόβαθρο των τουριστών, θαρρείς και εξεταζόταν η φορολογική δήλωση καθενός που επισκεπτόταν τα νησιά μας. Όλοι δούλεψαν. Τα νησιά ήταν γεμάτα και η επιτυχία έχει ονοματεπώνυμο.

Αδιαμφισβήτητα, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, έχει λάβει πλήθος μέτρων για τον περιορισμό της διάδοσης της πανδημίας και την υγειονομική ενίσχυση με κρίσιμο εξοπλισμό και υλικά τις δομές υγείας των νησιών. Γιατί πρέπει να υπενθυμίζουμε διαρκώς, τους δύο υπερσύγχρονους κλωβούς αρνητικής πίεσης που δόθηκαν στο ΕΚΑΒ, την στιγμή που ολόκληρη η Ελλάδα χρησιμοποιούσε έναν παλιάς τεχνολογίας, τους μοριακούς αναλυτές που δίνουν αποτελέσματα για κορωνοϊό εντός μιας ώρας, με τους οποίους εξοπλίστηκαν όλα τα νοσοκομεία των νησιών μας, τους θαλάμους απομόνωσης ασθενών με λοιμώδη νοσήματα και το πλήθος των σύγχρονων αναπνευστήρων και μέσων ατομικής προστασίας, όπως γαντιών, μασκών κτλ; Και όλα αυτά, με την πιστοποιημένη κατεύθυνση των ειδικών επιστημόνων και θεσμικών φορέων. Οι μόνιμα παραπονούμενοι, ασχολήθηκαν τότε με την επάνδρωση με το διαχρονικό ζήτημα της επάνδρωσης ανθρώπινο δυναμικό των νοσοκομείων με γιατρούς και νοσηλευτές, προσπαθώντας να μεταφέρουν στην Περιφερειακή αρχή, μια ευθύνη που δεν της ανήκει, αφού είναι ευθύνη του Υπουργείου Υγείας.

Αδιαμφισβήτητα, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, προετοίμασε με επιτυχία, την έναρξη μιας τουριστικής περιόδου, που πριν 2 μήνες, μια τέτοια σκέψη, κινούνταν στην σφαίρα επιστημονικής φαντασίας. Με τον εξωπραγματικό αριθμό των 23.674 συμμετοχών στα σεμινάρια του ΚΕΚ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ, εργοδότες και εργαζόμενοι, καταρτίστηκαν πάνω στα Υγειονομικά Πρωτόκολλα της κυβέρνησης. Οι μόνιμα παραπονούμενοι, δεν βρήκαν τρόπο να το καταγγείλουν αυτό, γιατί μάλλον πιστοποιήθηκαν και αυτοί στους διαδοχικούς κύκλους εγγραφών που ανοίγουν ο ένας μετά τον άλλο για να καλύψουν το έντονο ενδιαφέρον και τον μεγάλο αριθμό αιτημάτων.

Και φτάσαμε στις αναρτήσεις και τα άρθρα που εξάρουν ανταγωνιστικούς προορισμούς, ζηλεύοντας τη διαφημιστική τους καμπάνια. Οι μόνιμα παραπονούμενοι, οφείλουν να γνωρίζουν, ότι αυτά τα μηνύματα, ταξιδεύουν στο διαδίκτυο και αφαιρούν κόσμο από τα νησιά μας, προκαλώντας αδικαιολόγητο αναβρασμό στους επαγγελματίες του τουρισμού. Η γκρίνια με σκοπό τον μηδενισμό μιας σκληρής προσπάθειας, σε καθημερινή βάση, συνιστά υπονόμευση του τόπου, ως τουριστικού προορισμού. Η αναπτυξιακή πορεία των νησιών μας, δεν υπόκειται σε προσωπικές αντιπαραθέσεις. Πολύ εύκολα, καταργήθηκε το ευχολόγιο του ¨όλοι μαζί¨. Η ηθική διάσταση, τον συγκεκριμένο χρόνο, απαιτεί θετική και αισιόδοξη διαφήμιση, του ευλογημένου τόπου, στον οποίο ζούμε. Σε αυτό το πλαίσιο κινήθηκε όλη η διαφήμιση που έχει αναθέσει η Περιφέρεια σε ειδικούς και βασίζεται σε τεχνοκρατικά και επιστημονικά κριτήρια. Το οφείλουμε στους επαγγελματίες, που αυτή την περίοδο, καθαρίζουν τα μαγαζιά τους για να υποδεχθούν τους τουρίστες.

Μην πυροβολείτε με συγκρίσεις και συσχετισμούς, τους πρωτοπόρους. Η Περιφερειακή αρχή σχεδιάζει τις ενέργειες της κάθε μέρα. Γιατί, κάθε μέρα αλλάζουν τα δεδομένα και κάθε μέρα συμβουλεύεται τους ειδικούς, για το πλάνο της επόμενης. Από χθες, όλοι οι τουριστικοί προορισμοί της Ελλάδας, εισήλθαν σε μία πρωτόγνωρη περίοδο, που δεν έχει κανένα ιστορικό προηγούμενο, καμία προϋπάρχουσα πρακτική, καμία μελέτη-εγχειρίδιο για το πώς λειτουργεί ένας τουριστικός προορισμός εν μέσω παγκόσμιας πανδημίας. Οι μόνιμα παραπονούμενοι, που έχουν μεγάλη εμπειρία σε πανδημίες, οφείλουν να μας ενημερώσουν και εμάς, ώστε να καταστρώσουμε ένα πλάνο μηνών, για να ικανοποιήσουμε τις προσδοκίες τους.�
Oι πρώτες αφίξεις αυτών των ημερών θα διαδραματίσουν τον σημαντικότερο παράγοντα διαχείρισης της φήμης του ελληνικού τουρισμού, καθώς οι επισκέπτες θα επικοινωνήσουν την εμπειρία τους σε κοινωνικά δίκτυα, που θα εμφανίζεται σε «τοίχους» φίλων και γνωστών, με την παράλληλη ασυλία που προσφέρει το άπειρο του κυβερνοχώρου. Είναι βέβαιο πως όλοι αυτοί θα θέλουν να μάθουν αν οι διαδικασίες υγιεινής και ασφάλειας είναι επαρκείς και λειτουργικές. Αν το προσωπικό εφαρμόζει τα μέτρα προστασίας και ταυτόχρονα διαθέτει το χαμόγελο της φιλοξενίας. Αξίζουν λίγα likes ή λίγα clicks ή το πρόταγμα της προσωπικής ατζέντας του καθενός για να «αλωθεί» η φήμη ενός προορισμού, που αναπνέει Τουρισμό στα υψηλά επίπεδα του 97%; Αυτό το δεδομένο, που το καταλαβαίνει κάθε πολίτης, μοιάζει αδιάφορο στο μυαλό των μόνιμα παραπονούμενων.

Όλοι μας θα λογοδοτήσουμε στους νησιώτες. Εμείς, για τα μέτρα που, όπως μέχρι στιγμής, επιτυχώς λάβαμε και υλοποιούμε και οι μόνιμα παραπονούμενοι για την αμαύρωση της εικόνας των νησιών μας. Το ποιος από όλους θα μπορεί να αντικρίσει τους ανθρώπους του τουρισμού στα μάτια τον Νοέμβριο, το ξέρουμε ήδη.

0Shares

admin

Related articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *