Scroll Top

Ηλεκτροκίνητα λεωφορεία παρουσίασε η ΔΕΣ ΡΟΔΑ από τον Δημήτρη Παρασκευά

048bb24b20e87c0dce303ace45c6ffb2-b

Τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία που μόλις παρέλαβε η ΔΕΣ ΡΟΔΑ, παρουσίασε χθες ο πρόεδρός της, κ. Δημήτρης Παρασκευάς, και μίλησε για τα πλεονεκτήματά τους αλλά και για τον φιλόδοξο στόχο να εκσυγχρονιστεί η επιχείρηση κάνοντας εξοικονόμηση πόρων αλλά και προστατεύοντας το περιβάλλον.

Σύμφωνα με τον ίδιο, πρόκειται για τα τρία ηλεκτροκίνητα λεωφορεία που αγόρασε η ΡΟΔΑ μέσω του ΕΣΠΑ και προμηθεύτηκε πρόσφατα. Είναι δηλαδή επιδοτούμενα, με κόστος 1,5 εκατομμύρια, είναι μικρά, αστικά, λεωφορεία για το κέντρο της πόλης, με χωρητικότητα πενήντα ατόμων, 25 καθήμενοι και 25 όρθιοι. Πριν δέκα ημέρες πήραν τους αριθμούς κυκλοφορίας, οπότε το επόμενο διάστημα θα δρομολογηθούν.

Πρόκειται για οχήματα που είναι νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας και εκατό τοις εκατό ηλεκτροκίνητα και θεωρούν ότι είναι η εξέλιξη των οχημάτων στον συγκοινωνιακό τομέα.

«Όλη η Ευρώπη, πλέον, κινείται στα πλαίσια της ηλεκτροκίνησης κι εμείς προσπαθούμε να εκσυγχρονιστούμε ως επιχείρηση και μάλιστα είμαστε η πρώτη δημοτική επιχείρηση στην Ελλάδα που κατάφερε να πάρει ηλεκτροκίνητα οχήματα μέσω του ΕΣΠΑ», είπε ο πρόεδρος.


Εισπρακτικά αυτή τη σεζόν, ήταν και εξακολουθούν να είναι σε καλά επίπεδα, όπως σημείωσε ο πρόεδρος, πλην μιας περιόδου δέκα-δεκαπέντε ημερών που λόγω της φωτιάς υπήρξε μία κοιλιά στον τουριστικό τομέα, ωστόσο εδώ και δέκα ημέρες τουλάχιστον υπάρχει μία ανάκαμψη και οι εισπράξεις κυμαίνονται στα περυσινά επίπεδα που θεωρούνται πολύ ικανοποιητικά.

Με τους οδηγούς παραμένει το πρόβλημα αφού, αν και έκαναν δεύτερη προκήρυξη τον προηγούμενο μήνα, δυστυχώς οι θέσεις που κάλυψαν ήταν μόνο τρεις. Δηλαδή, συνολικά φέτος πήραν 8 οδηγούς από τις 38 θέσεις που προκήρυξαν! Όπως είπε, είναι μεγάλο πρόβλημα και αυτή η ταλαιπωρία που υφίσταται το επιβατηγό κοινό που οφείλεται καθαρά στην έλλειψη οδηγών.

Τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία θα φορτώνουν σε φορτιστές που υπάρχουν στις εγκαταστάσεις της ΡΟΔΑ, απαιτούνται γύρω στις 4 με 4,5 ώρες για να φορτίσουν και έχουν αυτονομία 300 χλμ. τη φόρτιση ενώ θεωρούνται ιδανικά για το κέντρο της πόλης της Ρόδου.

Φέτος πήραν τρία και επιπλέον αγόρασαν άλλα τέσσερα, μεγάλα, συμβατικά, για τις τουριστικές περιοχές (Φαληράκι, Ιξιά, Ιαλυσός) όπου εκ των πραγμάτων χρειάζονται λόγω του μεγάλου όγκου επιβατηγού κοινού.

0Shares