Αιθεροβατεί ο Αλέξανδρος Κολιάδης, που πιστεύει πως οι πολίτες έλαβαν σοβαρά τη δήλωσή του, πως θα ζητήσει να γίνει επανεξέταση της σύμβασης παραχώρησης του αεροδρομίου της Ρόδου στη Fraport, και του μισθωτηρίου προκειμένου να διαπιστωθεί αν προβλέπει την εκτέλεση ανταποδοτικών έργων και όχι μόνο.
Αν επιθυμεί να έχει πληρέστερη ενημέρωση επί τους θέματος, ας απευθυνθεί στους στενούς του συνεργάτες τους ΣΥΡΙΖΙΑΟΥΣ, αφού η σύμβαση 997 σελίδων για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας μας, μεταξύ των οποίων και της Ρόδου στην Fraport, υπογράφτηκε τον Δεκέμβριο του 2015 επί κυβερνήσεως Αλέξη Τσίπρα.
Εδώ ο ίδιος παραδέχτηκε πως κατά την συνάντηση που είχε με τους εκπροσώπους της Fraport στο αεροδρόμιο της Ρόδου, δεν κατάφερε να τους πείσει να επιτρέψουν στο δήμο να τοποθετήσει έναν αυτόματο πωλητή εισιτηρίων για τη δημοτική συγκοινωνία(πρώην ΔΕΣ ΡΟΔΑ) δωρεάν, αλλά ζητούν μηνιαίο ενοίκιο 1.000 ευρώ και 6.000 μπροστά, και αν πιστεύει ότι θα ξεκινήσουν συζητήσεις για την επανεξέταση της σύμβασης, πλανάται πλάνην οικτράν. Μάλιστα, η εταιρεία γερμανικών συμφερόντων ολοκλήρωσε νωρίτερα από το αναμενόμενο τις επενδύσεις της για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Ρόδου, όπως προβλέπει η συμβατική της υποχρέωση, και επομένως δεν πρόκειται να δώσει λογαριασμό σε κανέναν.
Μάλλον η τοποθέτηση του κ. Κολιάδη για την Fraport, είναι εκτός τόπου και χρόνου, και αν θεωρεί πως μπορεί να ανοίξει θέμα για το αεροδρόμιο της Ρόδου, είναι γελασμένος.
Οι άλλοτε βαρύγδουπες δηλώσεις του για την επένδυση στην Νέα Μαρίνα Ρόδου, έμειναν στα λόγια, και εδώ και τέσσερις μήνες δεν τον έχουμε ακούσει να αρθρώνει λέξη επί του θέματος, αν και έχει προκληθεί επανειλημμένως στις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου.