Η ομάδα μας δεν κατάφερε να πετύχει το δεύτερο και μεγάλο στόχο της, που ήταν η
άνοδος στη National League 2. Η ήττα με 84-82 από τον Μαρπησσαϊκό, στον
ημιτελικό των αγώνων μπαράζ, μας στέρησε το δικαίωμα από το όνειρο, αλλά το
γεγονός αυτό μας πεισμώνει και μας κάνει πιο δυνατούς και πιο σοφούς για την
επόμενη μέρα. Η Ελπίδα Πεταλούδων θα είναι και πάλι παρούσα, δυνατή και έτοιμη
να διορθώσει τα λάθη της και να δημιουργήσει ακόμη καλύτερη ομάδα τη νέα σεζόν,
θέλοντας να φτάσει στον προορισμό της. Ήδη έχει ξεκινήσει ο σχεδιασμός για την
προσεχή χρονιά και για τη δημιουργία μίας ισχυρής ομάδας, ικανής να φτάσει ψηλά.
Ο Α.Σ. Ελπίς Πεταλούδων συγχαίρει θερμά τους Ίωνες Χίου για την κατάκτηση της
πρώτης θέσης και ευχόμαστε καλή επιτυχία στη National League 2. Επίσης,
συγχαίρει όλους τους πρωταθλητές Αιγαίου, τον Μαρπησσαϊκό, τον Παλλεσβιακό
και την Α.Ε. Καρλοβάσου, που συμμετείχαν στη διαδικασία των αγώνων μπαράζ.
«ΚΟΟΥΤΣ Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ»
Ο Α.Σ. Ελπίς ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας με τον προπονητή Παναγιώτη
Παπακώστα, τον οποίο ευχαριστούμε για τα δύο χρόνια της παρουσίας του στην
ομάδα. Ευχόμαστε στον κόουτς Παπακώστα ότι καλύτερο στη συνέχεια της
προπονητικής του διαδρομής. Οι πόρτες της Ελπίδας θα είναι πάντα ανοιχτές για τον
Παναγιώτη Παπακώστα.

